sobota, 29 kwietnia 2017

#72 Anna Snoekstra "Córeczka"



Nie od dziś wiecie, że jestem ogromną wielbicielką literatury kobiecej, subtelnej, pełnej miłości i happy endów. Jednak kiedy w moje ręce trafiła „Córeczka” mój gust czytelniczy zmienił się o 180 stopni.


„Córeczka” to thriller, mroczny, trzymający w napięciu do ostatniej strony, nieprzewidywalny. Nie znajdziecie tu pełnych radości czy wzruszenia scen. Zamiast tego odkryjecie brutalną prawdę o tym jak bardzo w pewnych sytuacjach człowiek potrafi być bezwzględny, jak bardzo coś co na pozór wydaje się idealne niestety takie nie jest, gdy bliżej się temu przyjrzymy. Książka jest pełna tajemnic i zagadek, czytelnik sam już nie wie co tak naprawdę jest prawdą a co kłamstwem, a autorka w mistrzowski sposób myli tropy, miesza czytelnikowi w głowie, bawi się nim jak marionetką. Tak naprawdę do końca książki czytelnik pozostaje w niepewności i nie wie jak zakończy się cała historia. 

Główną bohaterką jest dziewczyna, która by ratować siebie, podszywa się pod zaginioną Rebecę. Jest to postać dość specyficzna, gdyż bez żadnych skrupułów postanawia ukraść czyjąś tożsamość, zamieszkać w cudzym domu oraz prowadzić nieswoje życie. Jednak im dalej zagłębiałam się w całą historię, tym moje zdanie na temat głównej bohaterki ulegało stopniowej zmianie na lepsze. Z biegiem czasu dziewczyna zaczęła rozumieć, że to co zrobiła było niewłaściwe. Jednak jak się okazuje nie tylko ona jest tutaj oszustką i kłamcą. Dziewczyna zaczyna odkrywać prawdę o tym co tak naprawdę stało się z Rebecą, a na dotąd idealnym wizerunku rodziny pokazują się rysy.

Nie da się ukryć, że książka Anny Snoekstry była dla mnie niemałym zaskoczeniem. Po pierwsze jest to thriller, który nie sądziłam, że przypadnie mi do gustu. Po drugie fabuła książki okazała się strzałem w dziesiątkę i nawet ja miłośniczka romansów przepadłam na wiele godzin czytając „Córeczkę”. Mylne tropy, atmosfera tajemnicy, zwroty akcji, charyzmatyczni i skomplikowani bohaterowie to wszystko sprawiło, że nie mogłam oderwać się od lektury na wiele godzin. Nie sądziłam, że książka tak mroczna, tak inna od tych, które do tej pory czytałam, tak bardzo przypadnie mi do gustu. Nie pozostało mi nic innego jak z całego serca polecić Wam "Córeczkę". 


Moja opinia: 5,5/6
Autor: Anna Snoekstra
Tytuł: Córeczka
Gatunek: thriller
Ilość stron: 272
Okładka: miękka
Wydawnictwo: HarperCollins


Za egzemplarz oraz możliwość zrecenzowania książki dziękuję wydawnictwu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...