sobota, 22 kwietnia 2017

KONKURS! - "Aced. Uwikłani"


Moi Kochani, niestety z powodu masy obowiązków mam mało czasu na prowadzenie bloga i na czytanie książek. Jednak mam nadzieję, że mały konkurs osłodzi Wam chwilę oczekiwania na kolejne recenzje, które mam nadzieję za niedługo uda mi się napisać. 


Przygotowałam dla Was konkurs, w którym można wygrać jeden egzemplarz „Aced. Uwikłani” od Kristy Bromberg.  
Tutaj przeczytasz recenzję --> ACED. UWIKŁANI

Konkurs trwa od 22 marca 2017r. do 07 maja 2017r. (do godziny 23:59). Dnia 08 maja 2017r. odbędzie się losowanie podczas, którego zostanie wylosowany laureat nagrody.


Aby wziąć udział w konkursie:

1. Polub fanpage mojego bloga na Facebooku - Kocham Czytać <klik>

2. Zostań obserwatorem mojego bloga.
3. Udostępnij informacje o konkursie w mediach społecznościowych / na blogu.




REGULAMIN KONKURSU:



1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Kocham Czytać. 
2. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu wyrazić chęć udziału w konkursie oraz umieścić informacje:

Obserwuje bloga jako:
Lubię fanpage bloga jako:
Informacje o konkursie udostępniam (link):
E-mail:

3. Każda osoba może do konkursu zgłosić się tylko raz.
4. W konkursie mogą brać udział właściciele blogów jak i anonimowi uczestnicy.
5. Konkurs trwa od 22 kwietnia - 07 maja 2017r. (do godziny 23:59).
6. Laureat w drodze losowania zostanie ogłoszony dnia 08 maja 2017.
7. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki K. Bromberg "Aced. Uwikłani".
8. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
9. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby posiadające adres zamieszkania na terenie Polski.

Jeżeli posiadasz bloga, miło by było, gdybyś umieścił/a baner z konkursem na swoim blogu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...