poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Przegląd książkowy - wrześniowe premiery

 

 

Wielkimi krokami zbliża się wrzesień,  jeden z moich ulubionych jesiennych miesięcy. Zdecydowanie bardziej polubiłam go, kiedy to skończyłam szkołę i poszłam na studia. Dodatkowy miesiąc wakacji robi duuuużą różnicę. Jednak moje uwielbienie dla tego miesiąca znacznie urosło kiedy to zobaczyłam jakie premiery książkowe właśnie zaplanowane są na wrzesień. Uwaga będzie gorąco!


 1. Nicolas Sparks "Spójrz na mnie" - premiera 28.09


Collin nie miał szczęśliwego dzieciństwa. Brak zainteresowania rodziców, dorastanie w szkołach wojskowych, potem problemy z agresją i zatargi z policją. Maria natomiast zawsze czuła wsparcie rodziny – jako mała dziewczynka, a także później, podczas studiów prawniczych i na początku kariery zawodowej. Pewnie trudno byłoby znaleźć dwie bardziej różniące się historie. I dwa tak niepodobne do siebie charaktery. A jednak przeciwieństwa najwyraźniej się przyciągają. Maria i Colin zostają parą. Wszystko świetnie się zapowiada, dopóki ona nie zaczyna otrzymywać dziwnych wiadomości od anonimowego prześladowcy. 

Nowa powieść króla prozy obyczajowej, który tym razem umiejętnie myli tropy, a zakończenia nie domyśli się nawet wielbicielka powieści detektywistycznych!
(źródło - empik.com)

Czy król romansów podąża w stronę historii detektywistycznej i kryminalnej? Jestem zdecydowanie na tak!

2. Kristy Bromberg "Hard Beat. Taniec nad otchłanią" - premiera 28.09

W miłości i na wojnie wszystkie chwyty dozwolone!

Życie korespondenta wojennego Tannera Thomasa zmienia się bezpowrotnie, gdy podczas jednej z reporterskich wypraw ginie Stella — jego narzeczona, a jednocześnie fotografka, z którą współpracował przez ostatnie dziesięć lat. Targany bólem rzuca się w wir kolejnych niebezpieczeństw, by choć na chwilę zapomnieć o tej stracie. Pomaga mu w tym Beaux Croslyn, nowa partnerka zawodowa, dla której Tanner — z wzajemnością — traci głowę. Beaux w niczym nie przypomina typowej kobiety. Nie chce rozmawiać o swoich sekretach i nie chce się angażować, ale próbuje przyciągnąć Tannera bliżej, żeby ukryć się we mgle wzajemnego pożądania. Niestety, jej przeszłość zaczyna zagrażać ich relacji, a nawet życiu. Wówczas reporter postanawia za wszelką cenę odkryć prawdę. Pełna sekretów, namiętności i adrenaliny opowieść o miłości wbrew wszelkim regułom, postanowieniom i obietnicom. Czy Tanner i Beaux mogą liczyć na odrobinę szczęścia?

(źródło - lubimyczytac.pl)

Książki Bromberg biorę w ciemno! Kocham, kocham, kocham! :) 

3. Mia Sheridan "Bez winy" - premiera 28.09

Kira nie ma grosza przy duszy, za to mnóstwo kłopotów. W przeszłości odebrano jej to, co najważniejsze. Teraz musi postawić wszystko na jedną kartę, aby odmienić swój los. Grayson walczy o przerwanie pasma życiowych niepowodzeń, ale przytłaczający ciężar wyrzutów sumienia kruszy resztki jego nadziei na lepsze jutro. Kira składa mu propozycję, która może go ocalić. Wystarczy tylko, że złoży przysięgę, nawet jeśli nie zamierza jej dotrzymać…
Obiecali sobie wieczność, nie wiedząc, że jedna chwila może odmienić całe życie. Czy miłość da im kolejną szansę, choć żadne z nich nie jest bez winy?
(źródło - empik.com)

Po sukcesie "Bez słów" Mia Sheridan pędzi na przód, fundując swoim fanom kolejną dawkę emocji. Mam nadzieję, że "Bez winy" okaże się równie spektakularne jak historia Archera i Bree. 


4. Katy Evans "Manwhore" - premiera 16.09

“Ludzie reagują na mnie na cztery sposoby i tylko na cztery: chcą się do mnie modlić, chcą być mną, chcą mi zrobić dobrze lub chcą mnie zabić”

Rachel czekała na taką szansę całe swoje życie. Niewinna i piękna dziennikarka musi przeprowadzić wywiad z jednym z najprzystojniejszych i najbogatszych przedsiębiorców w Chicago, otoczonego nimbem tajemnicy, który w dodatku ma opinię okropnego podrywacza. Zdeterminowana dziewczyna jest gotowa zrobić wszystko, aby poznać sekrety Malcolma i dzięki temu napisać historię, która zapewni jej błyskotliwą karierę. Malcolm Saint jest bogaty, potężny i obłędnie przystojny. O jego życiu krążą legendy i każdy chciałby uszczknąć choc odrobinę z jego seksownej tajemnicy. Uważa się jednak, że ukrywa o wiele więcej niż się wszystkim wydaje, a jedyną osobą która może do niego dotrzeć, jest Rachel. Problem w tym, że im bardziej Rachel zbliża się do tego mężczyzny, tym więcej odsłania siebie. Czy w końcu dowie się czegoś więcej o mężczyźnie, którego wszyscy pożądają? Jego nazwisko to Saint - Rachel jednak szybko się przekona, że ze świętością Malcolm ma niewiele wspólnego…
(źródło - empik.com)

Seria Real skutecznie przekonała mnie do pióra Katy Evans, dlatego tym bardziej nie mogę doczekać się kolejnej książki tej autorki. I to jeszcze jakiej! Zapowiada się niezły erotyk, dla mnie to numer jeden na liście książek do kupienia we wrześniu. 

 
5. Laurelin Paige "Połączeni. Uwolnij mnie" - premiera 09.09 


Ustalili zasady - tylko seks. Zapomnieli jednak o tym, że serc nikt nie pytał o zdanie.

Pamiętacie Gwen z "Uwikłanych"? W "Połączonych" nadszedł czas, aby poznać jej historię.

Gwen miała ciężkie życie, a przeszłość nawiedza ją niczym mroczny cień, który nie pozwala o sobie zapomnieć. Dlatego buduje wokół siebie mur, zza którego jedynie obserwuje świat. Osiągnęła sukces zawodowy - zarządza jednym z najpopularniejszych klubów nocnych w Nowym Jorku, jest singielką i bezpiecznie czuje się tylko w takich sytuacjach, które może w pełni kontrolować. Wszystko diametralnie się zmienia, kiedy w klubie poznaje bogatego i przystojnego playboya - JC. On za wszelką cenę postanawia zburzyć mur, którym się otoczyła. Chce dać jej wolność i nieograniczoną ilość rozkoszy. Zawierają więc układ, który tylko z pozoru wydaje się jasny. Wkrótce seks bez zobowiązań już im nie wystarcza, a JC okaże się jedyną osobą, na której będzie polegać dziewczyna. Czy Gwen zdoła posłuchać swego serca i otworzyć się na prawdziwą miłość?
(źródło - empik.com)

Seria Uwikłani tej autorki średnio przypadła mi do gustu. Po świetnej części pierwszej, miałam nadzieję, że otrzymam wciągającą i emocjonującą kontynuację, jednak trochę się zawiodłam. Chwilami wiało nudą, a tego w książkach nie wybaczam, dlatego z lekką nutą sceptycyzmu podchodzę do kolejnej książki autorstwa Laurelin Paige. Ale kto wie może autorka mnie tym razem pozytywnie zaskoczy?

6. Kim Holden "Gus" - premiera 7.09

Oto historia Gusa.
Opowiada o zagubieniu.
O odnalezieniu.
I o stopniowym procesie uzdrawiania.


Szczerze mówiąc, nie wiem już jak żyć. Promyczek nie była tylko moją najlepszą przyjaciółką, była moją drugą połówką. Drugą połową mojego umysłu, mojego sumienia, mojego poczucia humoru, mojej kreatywności… Była drugą połową mojego serca. W jaki sposób człowiek może wrócić do swoich zajęć, jeśli na zawsze stracił połowę siebie?
(źródło - Wydawnictwo Filia)

Kontynuacja emocjonującej książki "Promyczek". Co tu dużo mówić - muszę ją mieć, i chociaż wiem, że nie będzie to łatwa przeprawa, i wiem, że wiele łez się poleje, to i tak historię Gusa muszę poznać. Od książek, które wywołują tak skrajne emocje ciężko jest się odwrócić, a co dopiero zapomnieć.  


A wy na jakie książki polujecie we wrześniu? Podzielcie się tytułami w komentarzach.

P.S wybaczcie, że jakoś tak niefortunnie ułożyłam książki od końca miesiąca aż do początku :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...