środa, 7 grudnia 2016

#4 LBA

 

Niestety dopadł mnie chroniczny brak czasu! Ledwo znajduję choć chwilę na lekturę książki, nie wspominając już o napisaniu recenzji. Mam nadzieję, że podczas przerwy świątecznej nadrobię zaległości! Aby umilić Wam czas oczekiwania na kolejego posta postanowiłam odpowiedzieć na nominację do LBA, którą otrzymałam jakiś czas temu od Moniki z Just&Books. Aby nie przedłużać, zapraszam Was do poznania moich odpowiedzi 😊

 

 
1. Jaka bajka była Twoją ulubioną w dzieciństwie? 
Miałam kilka ulubionych bajek w dzieciństwie, jednak chyba "Alicja w Krainie Czarów" wysuwa się na prowadzenie w moim rankingu. Pamiętam, że akurat moja książka miała piękne ilustracje, które bardzo rozbudzały moją wyobraźnię i ogólnie były przyjemne dla oka.



2. Której książki nie lubiłaś jako dziecko? 
Ciężko stwierdzić, chyba nie było takiej książki, a przynajmniej teraz nie potrafię sobie przypomnieć. 
 


3. Którym smerfem byś była? 

Teraz zdecydowanie byłabym Śpiochem!


4. Maliny czy truskawki? 
Trudny wybór, bo i maliny i truskawki lubię. Chociaż truskawki chyba bardziej, ale muszą być słodkie i dojrzałe💟
 


5. Której fantastycznej postaci nie lubisz i dlaczego? 

Nikt konkretny nie przychodzi mi do głowy 😅


6. Jakiego tytułu nigdy nie przeczytasz? 

Nigdy nie mówię nigdy. Wiele razy zdarzyło się, że sięgnęłam po książkę, której wcale nie planowałam przeczytać. Nie mam konkretnego tytułu, jednak mimo wszystko niechętnie sięgam po kryminały. Ale kto wie 😙


7. Jaki gatunek cenisz najbardziej i dlaczego? 

Uwielbiam sięgać po literaturę typowo kobiecą czyli romanse. A dlaczego? Po prostu lubię ckliwe historie, które poruszą mnie do głębi i sprawią, że łza zakręci się w oku.



8. Czy jest książka, której nie lubisz mimo, że ma pochlebne recenzje? 

Ostatnio nie polubiłyśmy się z książką "Niepokorna" od Madeline Sheehan, pomimo tego, że raczej powieść zbiera dość pozytywne recenzje. Do mnie niestety cała historia nie trafiła. Szkoda 😟
 
 

9. Cechy, którego z bohaterów chciałabyś znaleźć u siebie? 

Zawsze chciałam być tak błyskotliwa jak Hermiona z Harry'ego Pottera


10. Jaki masz dziwny zwyczaj? 

Nie wiem czy to zwyczaj i nie wiem czy jest aż tak dziwny jednak wącham książki. Uwielbiam zapach zupełnie nowych książek te stare mnie nie kręcą 💝



11. Jakie masz plany na tegoroczne święta? 

Mam zamiar jak co roku spędzić je w gronie najbliższych, a wolny czas poświęcić na nadrabianie zaległości czytelniczych i pisanie recenzji. 
 

Niestety z powodu braku czasu i odrobiny lenistwa nie wymyśliłam nowych pytań, dlatego też skorzystajcie z pytań stworzonych przez Monikę z Just&Books. 💙💚💛💜 A do zabawy zapraszam:

1. Smooky - subiektywnie
2. Molinka Książkowa
3. oraz każdego kto tylko chce wziąć udział w zabawie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...