środa, 14 grudnia 2016

KONKURS - "Połączeni. Uwolnij mnie" L. Paige

 

W końcu postanowiłam spełnić obietnicę i zorganizować obiecany konkurs. Nie było łatwo wygospodarować choć chwilę wolnego czasu, zwłaszcza w tej przedświątecznej gorączce. Jednak jestem i mam dla Was świąteczną niespodziankę, w której do wygrania jest pierwszy ton serii Połączeni od Laurelin Paige "Uwolnij mnie". Zasady są jak zwykle bardzo proste. A więc do roboty!

 
 
Konkurs trwa od 14 grudnia 2016r. do 31 grudnia 2016r. (do godziny 23:59). Dnia 02 stycznia 2017 r. odbędzie się losowanie podczas, którego zostanie wylosowany laureat nagrody.


Aby wziąć udział w konkursie należy:

1. Polubić fanpage mojego bloga na Facebooku - Kocham Czytać <klik>.
 
2. Polubić fanpage Wydawnictwo Kobiece na Facebooku <klik>.
 
3. Zostać obserwatorem mojego bloga.
 
4. Udostępnić informacje o konkursie w mediach społecznościowych / na blogu.


 
REGULAMIN KONKURSU:

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Kocham Czytać.
 
2. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu wyrazić chęć udziału w konkursie oraz umieścić informacje:
 
Obserwuje bloga jako:
Lubię fanpage bloga jako:
Informacje o konkursie udostępniam (link) 
E-mail:
 
3. Każda osoba może do konkursu zgłosić się tylko raz.
 
4. W konkursie mogą brać udział właściciele blogów jak i anonimowi uczestnicy.
 
5. Konkurs trwa od 14 grudnia - 31 grudnia 2016r. (do godziny 23:59).
 
6. Laureat w drodze losowania zostanie ogłoszony dnia 02.01.2017 r.
 
7. Nagrodą w konkursie jest jeden egzemplarz książki Laurelin Paige "Połączeni. Uwolnij mnie".
 
8. Ze zwycięzcą skontaktuje się drogą mailową.
 
9. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby posiadające adres zamieszkania na terenie Polski.
 
 
Recenzja książki Laurelin Paige "Połączeni. Uwolnij mnie".
 
 
Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...