poniedziałek, 31 października 2016

#5 podsumowanie miesiąca - pażdziernik



Właśnie dobiega końca jeden z moich ulubionych jesiennych miesięcy, chociaż w tym roku październik nas nie rozpieszczał. Nie wiem czy to jesienna chandra czy po prostu kolejny zastój książkowy, ale w tym miesiącu ciężko mi było zmobilizować się do czytania. Mam nadzieję, że listopad okaże się bardziej produktywny.


Recenzje:

1. Laurelin Paige "Uwikłani. Hudson"
2. R.K. Lilley "Podniebny lot"
3. R.K. Lilley "Pod samym niebem"
4. Mia Sheridan "Bez winy"
5. Agata Przybyłek "Bez Ciebie"
6. Brittainy C. Cherry "Kochając pana Danielsa"
7. Andrea Portes "Jesień motyli"


Najlepsza książka miesiąca:

Zdecydowanie na pierwsze miejsce wysuwa się historia o Smoku i Wiedźmie, czyli "Bez winy" od Mii Sheridan. Nie wiem co takiego ma w sobie ta autorka, że za każdym razem jestem zakochana w bohaterach i ich losach. 

Największe odkrycie miesiąca:

Odkryciem miesiąca była dla mnie Agata Przybyłek i jej książka "Bez Ciebie". Historia w niej opisana dosłownie miażdży czytelnika i wciska głęboko w fotel. Przez długi czas wracałam myślami do losów Katarzyny - głównej bohaterki powieści.

Najgorsza książka miesiąca: 

Może nie najgorsza jednak nie wzbudzająca we mnie zachwytów była historia Bianci i Jamesa z serii W przestworzach ("Podniebny lot" i "Pod samym niebem"). 




Dodatkowo październik był miesiącem, w którym zorganizowałam swój pierwszy konkurs na blogu, gdzie do wygrania jest książka "Hard Beat" od Kristy Bromberg. Do dzisiaj trwają zapisy <klik>.

Jak również w tym właśnie miesiącu postanowiłam zorganizować pierwszy BOOK TAG z książką Mii Sheridan "Bez winy". Również do dziś trwają zapisy także zachęcam do wzięcia udziału <klik>.



Wyniki konkursu oraz lista osób biorących udział w book tagu zostaną ogłoszone 2 listopada.  

Wszystkim życzę zaczytanego następnego miesiąca :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...