sobota, 1 października 2016

# 4 podsumowanie miesiąca - wrzesień




Przyszedł czas na podsumowanie miesiąca. Początek października to dla mnie tym samym czas powrotu na studia, na szczęście jest to mój ostatni rok. Jednak już nastawiam się psychicznie na ciężki okres, gdyż czeka mnie obrona pracy magisterskiej. Trzymajcie kciuki na zapas!


Przeczytane książki:

1. Kristy Bromberg "Hard Beat. Taniec nad otchłanią"
2. S.C. Stephens "Bezmyślna"
3. Brenna Yovanoff "Wyśnione miejsca"
4. Katy Evans "Mine"
5. Colleen Hoover "Hopeless"
6. Marcin Hybel "Ballada o przęstępcach" 
7. Laurelin Paige "Połączeni. Uwolnij mnie" 
8. Lisa de Jong "Kiedy pada deszcz"
9. Matyna Kubacka "Bez pamięci"
10. Brittainy C. Cherry "Kochając pana Danielsa" (WKRÓTCE RECENZJA)
11. Laurelin Paige "Uwikłani. Hudson" (WKRÓTCE RECENZJA) 



Najlepsza książka miesiąca:

Mam aż cztery typy takich książek, każda zupełnie inna, ale równie wyjątkowa. Po pierwsze "Hard Beat", gdzie Bromberg rozwinęła skrzydła i napisała książkę chyba najbardziej dojrzałą w całym jej dorobku pisarskim. Po drugie "Wyśnione miejsca", książka magiczna, tak odmienna od innych, nierealnie idealna. Po trzecie "Kiedy pada deszcz", pełna wzruszających momentów, dająca czytelnikowi do myślenia, jak również podnosząca na duchu. I po czwarte jeszcze nie recenzowana przeze mnie książka "Kochając pana Danielsa" delikatna, subtelna, piękna. Nie sposób obok niej przejść obojętnie. Jeżeli nie czytaliście tych czterech pozycji to zachęcam was całym sercem do lektury.


Największe odkrycie miesiąca:

Do tej kategorii idealnie pasuje książka "Kiedy pada deszcz". Nie wiem jak mogłam tak długo zwlekać z jej przeczytaniem!


Najlepsza historia miesiąca:

Ciężko mi w tym miesiącu wybrać historię, która zasługuje na wyróżnienie. Jednak mimo to najlepszą była historia Marshalla i Waverly z "Wyśnionych miejsc". Wspominałam już, ze to magiczna książka? :)


Najgorsza książka miesiąca:

Nie przypadła mi do gustu książka "Bez pamięci", oprócz wątku kryminalnego, nic mnie w tej książce nie zachwyciło


Oprócz recenzji książek w tym miesiącu zostałam zaproszona do Kawowego BOOK TAGU przez Anię z Review Junkie

Również w tym miesiącu udało mi się nawiązać współpracę z dwoma wydawnictwami: Wydawnictwo Kobiece oraz Wydawnictwo HarperCollins, za co serdecznie dziękuję.  

P.S Dziękuję z całego serca wszystkim, którzy zaprosili mnie do LBA, mam to cały czas w pamięci, a nie publikuję waszych pytań z powodu braku czasu. Obiecuję jednak po kolei w miarę moich możliwości publikowanie zaległych postów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...