czwartek, 29 września 2016

Przegląd książkowy - październikowe premiery

 

Jesień chyba zawitała u nas na dobre. Jednak nie ma nic przyjemniejszego niż leżenie pod kocykiem z kubkiem herbaty w jesienne, chłodne wieczory i czytanie książek. Akurat jesienna pogoda jest dobrą wymówką dla naszego nałogu! 

 

1. Anna Dąbrowska "Nakarmię cię miłością"- premiera 03.10


Dla kilku przyjaciółek wieczór panieński ma być przede wszystkim dobrą zabawą i odskocznią od codzienności. Warszawski klub, muzyka, alkohol i dodatkowa atrakcja – losowanie zadań, które ma wykonać każda z uczestniczek. To, które przypadnie w udziale Laurze, przykładnej pracownicy banku, okazuje się wyzwaniem równie trudnym, co ekscytującym. Pocałunek z przystojnym nieznajomym… W ten sposób dziewczyna poznaje Tobiasza, charyzmatycznego muzyka. Wypełnienie zadania doprowadza do niezwykle zaskakującego poranka, a kiepski dowcip Tobiasza wywołuje nieprzewidziane skutki. (źródło - Wydawnictwo Zysk i S-ka)

Kolejna książka polskiego autora na mojej liście do przeczytania. Coraz bardziej przekonuje się do naszych rodzimych autorów. Jestem ciekawa czy książka Anny Dąbrowskiej mnie nie zawiedzie.

2. Andrea Portes "Jesień motyli" - premiera 05.10


 "Jak powstrzymać od latania kogoś kto ma skrzydła...?

Willa Parker, sześćset czterdziesta szósta mieszkanka małego miasteczka w stanie Iowa, wkrótce ma rozpocząć nowy rozdział życia. Sławna matka, kierując się własnymi ambicjami, postanowiła wysłać ją do elitarnej szkoły dla dziewcząt.  Ale spokojnie, to nie potrwa długo. Przecież Willa nie zamierza zostać na dłużej ani w nowej szkole, ani w ogóle na tym świecie.
Znajomość z Remy sprawia, że Willa zmienia zdanie. Remy jest jak kolorowy motyl. Bogata, ekstrawagancka, robi, co chce i gdzie chce. Willa po raz pierwszy czuje, że nie jest całkiem sama. Zafascynowana, daje się wciągnąć w szaleństwo luksusu i zakazanych rozrywek.
Ale Remy na własne życzenie zaczyna tracić kontrolę nad swoim życiem. Willa może pogrążyć się razem z nią albo pozwoli jej odejść. (źródło - Wydawnictwo HarperCollins)
Książka Andrei Portes to typowa literatura młodzieżowa, nie wiem czego mam się spodziewać po autorce, nie czytałam jej wcześniejszych książek. Jednak opis mnie zaintrygował, mam nadzieję, że was również!


3. Laurelin Paige "Uwikłani. Hudson"- premiera 07.10
"Przeżyjmy to jeszcze raz i dowiedzmy się, jak to wszystko widzą faceci…"

Hudson Pierce wiedzie życie, o jakim wielu może jedynie pomarzyć. Ma wszystko, czego tylko zapragnie: władzę, pieniądze i cały świat u swoich stóp. Ten znany w nowojorskim środowisku biznesmenem z miliardami na koncie może zdobyć każdą kobietę, jaką tylko zechce. A jednak nie wiąże się z nikim na dłużej – znajomości z kochankami traktuje jedynie jako okazję do zabawy i do manipulowania uczuciami innych.Wszystko jednak się zmienia, gdy poznaje ponętną i diabelnie inteligentną Alaynę Withers… 
Oto jedyna w swoim rodzaju okazja, aby dowiedzieć się, co czuł Hudson, gdy po raz pierwszy ujrzał piękną i mądrą Alaynę, jak się poznali oraz do jakich sztuczek uciekł się Hudson, by zdobyć serce pięknej nieznajomej. (źródło - Wydawnictwo Kobiece)

Już teraz mogę Wam obiecać, że książka Laurelin Paige jest warta przeczytania. Właśnie jestem w trakcie lektury "Hudsona" i autorka zrobiła czytelnikom nie lada niespodziankę dodając sceny, które w poprzednich częściach serii Uwikłani nie były opisywane. Książka jest idealnym dopełnieniem całej serii.


4. Kristen Proby "Wysłuchaj mnie" - premiera 11.10


„Pokusa” to najmodniejsza nowa restauracja w Portland. Addison Wade, która prowadzi ją razem ze swoimi czterema przyjaciółkami, wpada na pomysł, że muzyka na żywo przyciągnie klientów. Jednak kiedy zjawia się gwiazdor rocka, Jake Keller, Addie wie, że to zapowiedź kłopotów. Jake jest dokładnie takim mężczyzną, jacy ją pociągają i od jakich powinna trzymać się z daleka.
Zwłaszcza po niedawnym bolesnym zerwaniu, po którym przyrzekła sobie nie wiązać się więcej z nikim…
Jake zszedł ze sceny pięć lat temu i rozpaczliwie za nią tęskni. Kameralny lokal, seksowna szefowa – idealnie! Jednak namówić Addie, żeby go  zatrudniła, jest o wiele łatwiej, niż przekonać ją, że Jake chce czegoś więcej niż przygody na jedną noc. A kiedy Addie wreszcie zaczyna mu wierzyć, Jake’a doganiają grzechy przeszłości.
Czy Jake zdoła ją skłonić, by wysłuchała jego serca… (źródło - Wydawnictwo Amber)

Nauczona doświadczeniem wiem, że po erotyki wydawane przez Wydawnictwo Amber warto sięgnąć. Nie czytałam wcześniejszej serii autorki, mam nadzieję, że się nie zawiodę.


5. Tille Cole "Raze" - premiera 12.10

 "Aby przeżyć, musi zabijać..."

Raze, szkolony w niewoli, aby okaleczać i zabijać, więzień numer 818, którego losem rządzi okrucieństwo i śmierć. Po latach niewoli w piekle w głowie kołacze mu się tylko jedna myśl: zemsta. Krwawa, powolna, brutalna zemsta. Zemsta na człowieku, który skłamał. Na człowieku, który go skrzywdził. Który go skazał i zmienił w pałającą wściekłością maszynę do zabijania. Potwora odartego z człowieczeństwa.
Kisa jest jedyną córką Kirilla „Silencera” Volkova, przywódcy niesławnej „Trójcy” bossów rosyjskiej Braci w Nowym Jorku. Jest chroniona, choć tak naprawdę żyje w więzieniu bez krat. Kisa marzy o wolności. Zna jedynie okrucieństwo i poczucie straty. Pracuje jako managerka imperium śmierci swojego papy, a jej codzienność wypełniają jedynie smutek i ból. Jej narzeczony, Alik, kontroluje każdy aspekt życia Kisy, panuje nad każdą jej decyzją i pilnuje, by pozostała uległa i martwa w środku. Ale jeden wieczór wszystko to zmienia. Kisa wpada na ulicy na wytatuowanego i pokrytego bliznami mężczyznę, który obudzi w niej głęboko skrywane uczucia. Pragnienia znajome, choć zakazane. Dziewczyna od razu wie, że wpadła w tarapaty. Piękny i groźny mężczyzna ma w oczach śmierć. Kisa ma na jego punkcie obsesję. Pragnie go. Łaknie jego dotyku. Musi zdobyć tego tajemniczego mężczyznę, którego zwą Raze. (źródło - Wydawnictwo Filia)

"Raze" to właśnie jedna z książek, na które czekam z niecierpliwością. Co tu dużo mówić mam słabość do takich bohaterów i historii. "Bad boys" do mnie przemawiają :)


6. Lisa de Jong "Kiedy wszystko się zmienia" - premiera 19.10

"Nieustannie pozwalałam, by przeszłość determinowała moją przyszłość. Ale nie zamierzam się więcej poddawać."

Drake’a Chambersa cechuje tak wielka arogancja, jak mnie upór. Jest gwiazdą boiska, rozgrywającym w studenckiej drużynie futbolowej znanym w całym kraju. Myślałam, że jest taki jak wszyscy... Że to chłopak, którego powinna omijać z daleka każda dziewczyna. Odkryłam jednak, że na jego barkach spoczywa nie tylko ciężar prowadzenia drużyny. Drake wyznał mi swoje uczucia z nadzieją, że i ja od dawna coś do niego czuję. Sądziłam, że odnaleźliśmy szczęście, jednak przeszłość zawsze znajdzie sposób, by wpłynąć na teraźniejszość.
Z jedną decyzją wszystko może się zmienić... już na zawsze. (źródło - Wydawnictwo Filia)

Zakochałam się w poprzedniej książce autorki "Kiedy pada deszcz", więc i kolejnej części serii Rains nie może zabraknąć w mojej biblioteczce. 


7. Tarryn Fisher "Mimo twoich łez" - premiera 26.10


„Mam wszystko, bo ciężko na to zapracowałam”. 

Gdy ktoś tak mówi, to zazwyczaj myślimy o bogactwie, spełnionych marzeniach i szczęśliwej rodzinie. Czy pod tym pojęciem mogą kryć się kłamstwa, krzywdy i rany? Czy ktoś może sobie zapracować na wszystkie nieszczęścia świata?
Cóż, ja naprawdę mam wszystko i nie pozwolę, by ktokolwiek mi to odebrał. Ta żmija ciągle próbuje wślizgnąć się w nasze życie i nadszedł czas, by skosztowała własnej trucizny. Ja też potrafię kąsać – każda z nas potrafi, gdy ktoś podstępem chce zniszczyć nasze związki, rodziny, życie. Czujesz złość na samą myśl o zdradzieckich żmijach, prawda?

"Wypowiedzenie mi wojny to nie najlepszy pomysł. Nie poddam się bez walki, bo zawsze dostaję to, czego chcę. Tym razem poleją się łzy i nie będą to moje łzy. Powiem Ci więcej: mam w zanadrzu coś, co definitywnie przeważy szalę na moją stronę. O tak, w miłości i na wojnie wszystkie chwyty dozwolone. " 

Dalsze losy Olivii, Leah i Caleba, których znasz z powieści Mimo moich win. Czy miłość, o którą tak zajadle walczą, wytrzyma napór intryg, kłamstw i tajemnic? Z pasją można kogoś kochać – można też nienawidzić, a granica między tymi uczuciami jest cienka. Tarryn Fisher, mistrzyni w wywoływaniu skrajnych emocji, powraca! (źródło - Wydawnictwo Otwarte)

Po "Mimo moich win" całym sercem nienawidzę Leah, więc nie wiem jak zniosę książkę, w której to ona jest narratorem. Ale trzeba poznać historię ze wszystkich stron. Mimo to jestem książki bardzo ciekawa.


8. Madeline Sheehan "Niepokorna" - premiera 26.10

 "Metal i skóra. Lojalność i zdrada. Gniew i seks."

Eva Fox jest córką prezesa Klubu Motocyklowego Srebrzyste Demony. Wychowywana przez harleyowców, nie zna innego świata niż ten. Jej życie jest twarde jak źle wyprawiona skóra, surowe jak krajobraz pustyni i odurzające niczym zapach wiatru we włosach. Deuce West to twardziel, emanujący testosteronem przywódca klubu Jeźdźców z Piekła Rodem. Podobnie jak Eva urodził się i dorastał wśród motocyklistów – ale na tym podobieństwa się kończą.
Los sprawia, że połączy ich miłość pełna pożądania i niepohamowanej namiętności. Gorzka i bolesna. Miłość, która nie zna granic.

To nie jest ckliwa love story. Nie znajdziecie w niej łzawych westchnień, listów pisanych o blasku księżyca, płatków róż rozsypanych pod stopy ukochanej i innych tego typu bzdur. To historia dzika i nieprzyzwoita. Pełna gniewu i nieokiełznanego seksu  rozgrywająca się w świecie władanym przez gwałtowne emocje oraz mroczne żądze. Surowa i szorstka opowieść o bezkresnej miłości, która wymaga poświęcenia i sprawia ból. Opowieść, która całkowicie druzgocze i zniewala czytelnika. (źródło - Wydawnictwo Czwarta Strona)

Mam co do tej książki duże wymagania, już sam opis na mnie działa! 


9. Jessica Sorensen "Przeznaczenie Violet i Lucke'a" - premiera 31.10


Życie Luke'a Price’a od zawsze zależało od porządku, kontroli i twardego stawiania czoła światu. Nic nieznaczące związki z kobietami były dla niego rozrywką - sposobem na wyciszenie chorych wspomnień z dzieciństwa. Luke rozpaczliwe pragnie zapomnieć o przeszłości, ale – nieważne, co zrobi - ona i tak będzie go prześladować. Los nie sprzyjał Violet Hayes. Już jako dziecko została sama na świecie, bez żadnej rodziny. Towarzyszyły jej jedynie wspomnienia o niewyjaśnionym morderstwie rodziców. Dorastała w domach zastępczych, żyjąc pod opieką nieodpowiedzialnych przybranych rodziców, w otoczeniu narkotyków. Nikt o nią nie dbał, gdy próbowała zwalczyć bolesne wspomnienia o nocy, w której odebrano jej rodziców. Ale niepamięć przychodzi z trudem, kiedy nie można zamknąć za sobą niektórych drzwi, a ona nie mogła przestać śnić o tym, co przydarzyło się tamtego tragicznego dnia. Aby poradzić sobie z życiem, dystansuje się do wszystkich wokół i nigdy nie pozwala sobie na uczucia.
 

I nagle Violet spotyka Luke'a. Obydwoje natychmiast ścierają się, ale równocześnie coś ich ku sobie pcha. Chociaż z tym walczą, powoli otwierają się przed sobą i czują coś, czego jeszcze nigdy nie poznali. Odkrywają, jak bardzo są do siebie podobni. Czeka ich jednak zderzenie z jeszcze jedną trudną prawdą: nie da się uciec od przeszłości...(źródło - Wydawnictwo Zysk i S-ka)

Nie czytałam żadnej książki tej autorki, jednak "Przypadki Callie i Kaydena" wywołały wśród czytelniczek mieszane odczucia, bardziej w stronę tych negatywnych. Ciekawa jestem z jaką oceną spotka się jej najnowsza książka.


A na jakie premiery Wy czekacie, podzielcie się w komentarzach:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...