niedziela, 12 czerwca 2016

Darmowe książki dla blogerek? Dlaczego nie!


Dzisiejszy post nie będzie typowo książkowy, jednak książek w pewnym stopniu również będzie dotyczyć. Niestety sesja na studiach pochłania zbyt dużo mojego wolnego czasu, dlatego też kolejna recenzja książki pojawi się dopiero pod koniec przyszłego tygodnia. Musicie być cierpliwi.


Przechodząc do sedna sprawy, ostatnio na jednym z blogów (KLIK) natknęłam się na akcję organizowaną przez Pracownia Wymownia dotyczącą (uwaga!) darmowych książek dla blogerek! Dwa razy przetarłam oczy ze zdumienia i postanowiłam spróbować. W końcu nigdy za dużo książek, prawda?

Jak się okazuje zasady uczestnictwa w akcji są zaskakująco proste. Wystarczy być blogerką/ blogerem, umieścić na swoim blogu wpis promujący akcję i wysłać wiadomość do wydawnictwa deklarując chęć udziału w akcji. Szczegóły znajdziecie na stronie KLIK. Książki będą wysyłane w formie elektronicznej na podanego przez was maila, również możecie poinformować wydawnictwo o waszych zainteresowaniach czytelniczych, jakie gatunki lubicie itp. Co ważne wymogiem nie jest pisanie recenzji! Piszecie kiedy chcecie, nie ma tutaj przymusu ze strony wydawnictwa. 

 Zachęcam Was z całego serca do przyłączenia się do akcji! 

3 komentarze:

  1. Ach, no tak, ebooki. Do tego nie trzeba specjalnych akcji [:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale zawsze takie akcje mimo wszystko promują czytanie książek. ja sama nie przepadam za ebookami, ale co szkodzi spróbować. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Takie akcje zawsze są mile przez mnie widziane. Cieszę się, że napisałaś ten post. Gdyby nie Ty, nie dowiedziałabym się o tym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...