czwartek, 23 czerwca 2016

Poczuj lato BOOK TAG




  Dziękuję Review Junkie za nominację do BOOK TAGU, którego autorami jest blog Kulturalna Szafa i Maja K.  Zapraszam do lektury! 

A więc zaczynamy! :)

1.Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.


 Jestem ciekawa zachwalanej przez blogosferę serii After, oby okazała się tak dobra jak wystawione jej recenzje. Pierwsza część już czeka na półce do przeczytania.

2.Książka z żółtą lub niebieską okładką. 


Wybieram Mimo moich win od Tarryn Fisher, najgorętszy romans tego lata okazał się rzeczywiście gorący. Książka trzyma w napięciu do samego końca, a kilka ostatnich kartek wyciska łzy z oczu. Postać Olivii okazała się niezłym zaskoczeniem, nie jest to wygładzona i ułożona postać, a manipulację ma chyba we krwi. Ale i tak ją polubiłam.

3. Twój plażowy must have. 



Myślę, że chętnie przeczytałabym jeszcze raz Układ od Elle Kennedy,  mogę tylko powiedzieć, że polubiłam głównych bohaterów i całą ich krętą drogę, którą musieli przebyć by być razem. Cóż jestem niepoprawną romantyczką, uwielbiam takie historie.

4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami. 



Chyba najbardziej z wakacjami kojarzy mi się okładka Maybe Someday, uwielbiam ją, jest po prostu piękna. A z wakacjami kojarzy mi się pewnie dlatego, że pierwszy raz czytałam książkę Hoover w wakacje. Ot taki mały sentyment.

5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech. 



Ostatnio była to książka autorstwa Jojo Moyes Razem będzie lepiej. Pełna optymizmu historia o przezwyciężaniu trudności, okazała się być idealną odskocznią od egzaminów na studiach. Książka z wielką pozytywną energią. Polecam!

6. Książka, przez którą wylałeś morze łez.  


Pomijając, ze prawie nie ma takiej książki na której nie płaczę (szczerze nie wiem co ze mną nie tak!) to zdecydowanie wybrałabym  Promyczek od  Kim Holden. Jestem jeszcze w trakcie czytania, a już wypłakałam morze łez. Piękna i smutna zarazem, Kim Holden stworzyła arcydzieło. Wstyd nie przeczytać!


7Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć




Niech będzie to impreza w Jednym małym kłamstwie, Livie na prawdę poznała wtedy niezłego przystojniaka, a to mnie w zupełności przekonuje! 

8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.



Nic innego nie przychodzi mi do głowy jak Zaplątani od Emmy Chase. Mimo, że w książce było kilka skomplikowanych sytuacji, to zabawny styl pisania Emmy oraz jej poczucie humoru sprawiły, że książka była bardzo przyjemna w czytaniu. Idealna na letnie wieczory.

9. Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.


Zdecydowanie Dama kameliowa, pierwszy raz  przeczytałam ją kilka lat temu. Dopiero teraz po ponownej lekturze książki się nią zachwyciłam. I tak płakałam! :)

Do zabawy nominuję:
1. Blog Marcepanowe Recenzję
2. Blog Zapatrzona w książki
3. Blog Livingbooksx

Jeszcze raz dziękuję za nominację i zachęcam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w Book Tagu :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...