czwartek, 30 czerwca 2016

#1 Podsumowanie miesiąca - czerwiec



Nadszedł koniec miesiąca, a więc czas na pierwsze książkowe podsumowanie miesiąca na moim blogu.

Pierwsza połowa czerwca upłynęła mi pod znakiem sesji egzaminacyjnej na studiach. Na szczęście mam to już za sobą i mogę do woli oddawać się mojej pasji czyli czytaniu. Jak się okazało w tym miesiącu przeczytałam 8 książek, a wierzcie mi to z mojej strony wyczyn, zwłaszcza, że nie miałam zbyt dużo wolnego czasu. 

Czerwiec mimo to zaliczam do udanych miesięcy, przeczytałam same według mnie dobre książki. Ale zacznijmy od początku :)



Przeczytane książki:
  1.  Georgia Durante "W złym towarzystwie"
  2.  Tarryn Fisher "Mimo moich win"
  3.  Sarah Jio "Dom na plaży"
  4.  Jojo Moyes "Razem będzie lepiej"
  5.  Mia Sheridan "Bez słów"
  6.  Kim Holden "Promyczek"
  7.  Anna Todd "After, Płomień pod moją skórą"
  8.  Elle Kennedy "Układ" 

Średnia ocen: 5,38


Najlepsza książka miesiąca
Trudno mi wskazać tą najlepszą książkę, wszystkie pozycje po jakie sięgnęłam w tym miesiącu były samymi dobrymi wyborami. Jednak patrząc z perspektywy czasu, gdy już emocje nie co opadły wybieram "Bez słów" Mii Sheridan oraz "Promyczek" od Kim Holden. Obie książki poruszyły mnie do głębi, wycisnęły ze mnie łzy, a talent tworzenia historii przez obie autorki przerósł moje najśmielsze oczekiwania. 

Największe odkrycie miesiąca
Zdecydowanie umieszczam tu serię After od Anny Todd. Dzięki paru recenzjom w końcu sięgnęłam po to cudo i szczerze się zakochałam. Co z tego, że to typowy odmóżdżacz, co z tego że porównywany do Greya (chociaż znacznie się od niego różniący przede wszystkim lepszym stylem pisania) Jak już raz dacie się ponieść historii  Hardina i Tess to ciężko będzie Wam odpuścić. Moim małym odkryciem również były dwie autorki Tarryn Fisher oraz Mia Sheridan.

Najlepsza historia miesiąca
Jeżeli mam wskazać najbardziej optymistyczną książkę, którą przeczytałam w tym miesiącu będzie to zdecydowanie "Razem będzie lepiej" Jojo Moyes. Historią, która wcisnęła mnie w krzesło i zmroziła do szpiku kości będzie opowieść biograficzna Georgii Durante "W złym towarzystwie". Książką, która wycisnęła ze mnie hektolitry łez i pozostawiła z dziurą w sercu będzie oczywiście "Promyczek" od Kim Holden.

Najgorsza książka miesiąca
Nie ma takiej :)

W tym miesiącu również zostałam zaproszona do wzięcia udziału w BOOK Tagu - Poczuj lato jak również wzięłam udział w akcji organizowanej przez Pracownię Wymownia - Darmowe książki dla blogerek.

P.S W końcu ogarnęłam jak wstawić Obserwatorów na bloga, także zapraszam do dołączenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...