środa, 27 lipca 2016

# 1 LBA



 

Dziękuję z całego serca za nominację do LBA Paulinie z Reading- my love, która jest moim guru blogowym i osobistą inspiracją. Wiesz o tym prawda? Swoją przygodę z blogowaniem zaczęłam dwa miesiące temu i nie sądziłam, że podczas mojej przygody z blogowaniem poznam tyle wspaniałych osób. A teraz czas na pytania i odpowiedzi! 

1. Opisz krótko siebie.
A więc, studiuję pedagogikę specjalną (magisterka) i za rok w końcu kończę swoją przygodę ze studiami !! (mam taką nadzieję, chyba, że coś mi się odmieni). Uwielbiam pracę z ludźmi i nieważne czy są to osoby z niepełnosprawnością czy osoby pełnosprawne. Każdy kontakt z człowiekiem, kiedy wiem, że moje działania mogą komuś pomóc jest dla mnie najcenniejszy. Dlatego też wybrałam taką drogę kształcenia a nie inną. Staram się do życia podchodzić z optymizmem i uśmiechem, jednak jak każdy mam te gorsze dni, kiedy tylko kawałek czekolady i dobra książka mogą odpędzić czarne myśli. 


2. Ulubiony pisarz. Dlaczego go cenisz?
Jak pewnie niektórzy z Was wiedzą jestem fanką erotyków, tak więc i tutaj nie powinno być zaskoczenia, że moją ulubioną pisarką jest Kristy Bromberg (Seria Driven) A dlaczego? No cóż wystarczy sięgnąć po pierwszą lepszą książkę tej autorki i dać ponieść się historii w niej przedstawionej. Cenię ją za niezwykły talent pisarski, za to w jaki sposób pisane przez nią historie "wsiąkają" w czytelnika, za to jak potrafi grać na ludzkich emocjach raz wywołując łzy a raz uśmiech na twarzy, za to jak wyniosła gatunek erotyczny nad coś więcej niż lekką, bezrefleksyjną literaturę. 


3. Czym się interesujesz? Masz jakieś hobby?
Moje hobby jest takie banalne - oczywiście to czytanie, ale też nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki. Jestem wierną fanką rocka, która od czasu do czasu nawet przy disco polo potrafi się zrelaksować. :)


4. Co/ kto jest Twoją inspiracją? Dlaczego? 
Jeżeli chodzi o życie to moją inspiracją są moi rodzice, którzy pomimo różnych trudności życiowych potrafią dalej iść na przód z wysoko podniesioną głową. To dzięki nim zrozumiałam jak ważna w życiu jest rodzina i miłość, a nie dobra materialne. Jeżeli chodzi o inspiracje blogowe to są to blogerzy i blogerki, których najczęściej odwiedzam. To właśnie dzięki ich ciężkiej pracy i dzięki sukcesom małym i tym większym, które odnoszą, wierzę, że warto robić to co się kocha. 


5. Co najczęściej robisz, gdy jesteś w domu sama? 
Śpiewam! Niestety nie mam talentu wokalnego więc robię to tylko gdy jestem sama w domu. Również kiedy jestem sama w domu to czytam książki :)


6. O czym teraz myślisz?
O tym jakie będzie kolejne pytanie.


7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Moim największym marzeniem jest przestać się martwić o rzeczy, które nie mają najmniejszego sensu i po prostu zacząć czerpać radość z chwili. Może kiedyś mi się to uda.


8. Lubię, gdy… Nie cierpię, gdy...
Lubię, gdy pada deszcz, a w powietrzu unosi się jego zapach.
Nie cierpię, gdy ludzie krzywdzą zwierzęta. (chociaż nie cierpię to mało powiedziane)


9. Najciekawsza książka, którą przeczytałam to…
Była to książka oparta na faktach - "W złym towarzystwie" Georgii Durante. Wiecie, czasami nie bierzemy tego pod uwagę, że rzeczy które widzimy w filmach zdarzają się naprawdę. Uświadomienie sobie tego było wstrząsające tak jak i cała książka. Polecam!


10. Skąd pomysł na założenie bloga? 
To był impuls, pewnego dnia wstałam i postanowiłam podzielić się z innymi tym co kocham.  


11. Jak reagujesz na krytykę? 
Jeżeli jest to krytyka konstruktywna, to staram się zrobić daną rzecz lepiej. Jeżeli to są puste obelgi rzucane by zrobić komuś przykrość - nie zawracam sobie nimi głowy. Nie warto :)


Mam nadzieję, ze trochę poznaliście mnie lepiej. Jeszcze raz dziękuję za nominację! A oto moje pytania:



1. Napisz w kilku słowach coś o sobie.
2. Jeżeli miałabyś możliwość spotkać jednego bohatera książki, kto to by był i dlaczego?
3. Jaka jest Twoja ulubiona książka. Dlaczego?
4. Jeżeli mogłabyś coś w sobie zmienić co to by było?
5. Co w życiu sprawia Ci największą przyjemność?
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
7. Jaki jest Twój ulubiony serial.
8. Jeżeli mogłabyś przenieść się w czasie to jaką epokę byś wybrała? Dlaczego?
9. Jaka książka Tobą wstrząsnęła. Dlaczego?
10. Gdzie najchętniej czytasz książki i dlaczego akurat w tym miejscu?
11. Wymień blogi warte polecenia. 

Moje nominacje:

1. Ania z Review Junkie
2. Zuzia z Kulturalnej Szafy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...