niedziela, 31 lipca 2016

# 2 Podsumowanie miesiąca - lipiec





Nadszedł w końcu koniec lipca! Od poniedziałku już mam nadzieję będę się wylegiwać na słonecznej polskiej plaży i kąpać w zimnym Bałtyku :) Wakacje czas zacząć. Jednak mimo, że nie będzie mnie przez dwa tygodnia, postaram się w miarę możliwości regularnie wrzucać nowe posty. 

Lipiec okazał się bardzo pracowity, a książkowe premiery spełniły moje oczekiwania, a oto moja lista:

Przeczytane książki:

1. Colleen Hoover "Maybe Someday"
3. Elle Kennedy "Błąd"
4. Laurelin Paige "Uwikłani. Na zawsze"
6. Agata Czykierda - Grabowska "Jak powietrze"
7. Christina Lauren "Piękny sekret"
8. Carina Bartsch "Lato koloru wiśni"
9. Anna Todd "After. Ocal mnie"



Najlepsza książka miesiąca
W tym miesiącu kilka książek zasługuje na wyróżnienie. Zdecydowanie będzie to książka "Jak powietrze" czyli historia Dominika i Oliwii w polskim NA. Na wyróżnienie zasługuje kolejna część serii Driven od Kristy Bromberg - "Slow Burn" oraz "Lato koloru wiśni".

Największe odkrycie miesiąca
Takim odkryciem będzie zdecydowanie polska autorka Agata Czykierda -  Grabowska i jej "Jak powietrze". Moja niechęć do polskich autorów chyba poszła w niepamięć właśnie dzięki tej historii.

Najlepsza historia miesiąca
Znowu się powtórzę wskazując "Jak powietrze" - musicie koniecznie przeczytać. 

Najgorsza książka miesiąca:
Nie ma takiej :) chociaż niskie oceny otrzymała u mnie kontynuacja serii After

W tym miesiącu również zostałam zaproszona do Fruit book tagu, Medycznego book tagu oraz otrzymałam pierwszą nominację do LBA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz!
Zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...